קיאק פירות

קיאק פירות טריים

הכול, מתכולת הסיבים והמים ועד לנוגדי החמצון, כולם משתלבים על מנת לעזור לשמור על כל מערכת העיכול שלכם בריאה ומאושרת יותר. אם אתם רוצים קיאק פירות ממש תומך בעיכול, קחו פפאיה. הוא מכיל פפאין, אנזים קטן ומדהים שעוזר לפרק סוגים מסוימים של מזון. בונוס, פפאיה גם עוזרת להאט את הצמיחה של כמה תאים סרטניים. אננס הוא עוד אחד טוב, בזכות הברומלין שבו. כמו למשל – פפאין, ברומלין עוזר לכם לעכל סוגים מסוימים של מזון. זה גם מפחית דלקת. אפשרויות נהדרות אחרות כוללות תפוחים, בננות ותותים.

קיאק פירות – איזה פרי הכי בריא?

כעת, כשאנחנו יודעים את כל היתרונות הנפלאים של אכילת פירות, בואו נדבר על כמה מהסוגים הטובים ביותר שיש להחזיק בהישג יד. אחרי הכול, "הפרי הבריא ביותר" של אדם אחד עשוי להיות הלא בריא ביותר של אדם אחר, בהתאם לצרכים התזונתיים ולכל מצב רפואי קיים. ובהקשר של קיאק פירות, הנה הפרי הכי בריא –

  • אבטיח – אכילת אבטיח במהלך הקיץ היא לא רק דרך טעימה לשמור על לחות! זה יכול גם להפחית את הסיכון שלכם לכוויות שמש. הפרי הטעים הוא גם מקור מצוין לוויטמינים, למינרלים ולנוגדי חמצון.
  • תפוחים – יש סיבה מדוע אומרים "תפוח ליום מרחיק את הרופא!" עשירים בסיבים, ויטמין C ופלבנואידים, תפוחים לא רק שומרים על בריאות המעיים שלכם, אלא הם יכולים גם להוריד את הסיכון למחלות לב, לכמה סוגי סרטן ולשבץ.
  • אבוקדו – הפרי הרב תכליתי הזה עשיר בשומנים בריאים שעוזרים לשמור על הכולסטרול שלכם בשליטה. למרות שזה לא בדיוק פרי דל קלוריות, מחקרים מראים שהוא באמת יכול לעזור לכם לרדת במשקל משום שהוא גורם לכם להרגיש שובע יותר לאחר האכילה.
  • אננס – מנה של פרי טרופי זה מכילה לא רק שמונים ושמונה אחוזים מהדרישה היומית של ויטמין C אלא גם שבעים ושלושה אחוזים מצרכי המנגן. האנזים ברומלין באננס יכול גם לסייע בסיוע לעיכול.
  • בננות – אמנם הפרי המתוק הזה עושה את דרכו לרוב לרשימות "הפירות הכי לא בריאים" בגלל תכולת הסוכר הגבוהה שלו, אבל הוא למעשה מועיל במידה. זהו מקור טוב לאשלגן, שהוא חיוני לכל דבר, החל משרירים בריאים ועד לתפקוד תקין של הלב.
  • תפוזים – אנחנו בטוחים שאתם כבר יודעים שתפוזים הם מקור עיקרי לוויטמין C. האם ידעתם, שכאשר אוכלים אותם בשלמים (לעומת כמיץ) הם גם עשירים בסיבים? תפוזים גם טומנים בחובם אגרוף חזק בכל הנוגע לאשלגן, חומצה פולית ו-B1.
  • אוכמניות – אחד מפירות החטיפים הבריאים האהובים עלינו, אוכמניות הן מקור מצוין לנוגדי חמצון. האנתוציאנינים שנותנים להם את צבעם הכחול יכולים גם לסייע במניעת סוכרת מסוג 2.

אולי תרצו להוסיף להזמנה קיאק פירות לחתונה?לחצו כאן לפרטים

חייגו עכשיו להזמנה מהיום להיום!

:אנחנו מספקים גם

 

תפריט נגישות

X