קיאק פירות לחתונה

קיאק פירות לחתונה לפינוק רחבת הריקודים

החלטנו לעזור לכם ולתת לכם כמה טיפים להפיק את המרב מהגשת קיאק פירות לחתונה לאורחים שלכם. מי יודע, אולי אנחנו נתקע כמה כאלה בכיס, על מנת לחלק בפעם הבאה שהוא במעבר האשכוליות. בין אם אתם מארחים מעט מוזמנים, ובין אם אתם מארחים כמה מאות מוזמנים, הנה כמה דרכים למקסם את הרעיון של קיאק פירות לחתונה.

 

האם יש טיפים אודות קיאק פירות לחתונה?

והנה הם הטיפים אודות קיאק פירות לחתונה –

  • בחרו פירות ממשפחות דומות על מנת ליצור קיאק פירות לחתונה. כדי להכין אחד טרופי, חשבו על קיווי, אננס, מנגו, פפאיה וגויאבה. למגוון של פירות אבן, חשבו על משמשים, שזיפים, אפרסקים ודובדבנים. תכינו סלט טעים בעל טעם הומוגני תוך משתנה בטעמים.
  • בעוד אתם עוסקים בנושא כיצד לאסוף את מרכיבי הפירות שלכם, הנה משהו שאסור לערבב בסלט פירות – אבטיח. מכיוון שלעתים קרובות המיצים יהרסו את הפירות האחרים, עדיף להימנע מזה. אנחנו מרגישים אותו דבר לגבי תפוזים, עם זאת, אם אתם מכינים קיאק פירות לחתונה של תפוזי דם, אשכולית אדומה ואפילו פומלה, אז אתם יכולים להשתמש בתפוזים. אחרת, התרחקו.
  • קידוד צבע לחתונה שלכם הוא לא תמיד הדרך לבחור בה. פעמים רבות, מתכנני חתונות מספרים על ערכת הצבעים של האירוע ומתעקשים שנשלח רק פירות מהגוונים האלה. זה אולי מתאים לעיצוב ירוק (קיווי, ענבים ירוקים, טל דבש ותפוחים ירוקים של בייבי ליידי הם חמודים…), אבל אם אתם מתעקשים על אירוע פוקסיה, הגשת אבטיח ותותים עשויה להתאים, אבל אז המסיבה שלכם מוגבלת ל שני פירות. אלוקים ברא קשת בענן לאכול. השאירו את החלטות התפאורה לצלחות ולסכו"ם.
  • יש לכם מושג איזה פירות אתם הולכים להגיש כמה ימים קדימה. שום דבר לא יכרסם את הסגנון שלכם כמו לחתוך למלונית קשה או מנגו עיסתי. על ידי הבנת הכמויות שלכם לפני החתונה, אתם יכולים "לחוש" את הפירות ולקנות מלונים על הצד הקשה יותר כמה ימים לפני החתונה ולקבל את המנגו בזמן שהם יהיו רכים לחלוטין, אבל לא עיסתיים.

אולי תרצו להוסיף להזמנה פלטת פירות?לחצו כאן לפרטים

חייגו עכשיו להזמנה מהיום להיום!

:אנחנו מספקים גם

 

תפריט נגישות

X