צלחת פירות חורף

צלחת פירות חורף לחימום הנפש

אולי אתם חושבים שלקינוח צלחת פירות חורף בריאים זה משעמם. האמת היא שאם תתחילו עם פירות עונתיים טריים ואיכותיים, לא רק שתופתעו עד כמה שהם טעימים, כי אם גם תעריכו את הטעמים המרעננים, במיוחד לאחר ארוחה כבדה.

האם צלחת פירות חורף שמכילה אגסים רוויה בסיבים?

ברור כי צלחת פירות חורף שמכילה אגסים רוויה בסיביםאגס אחד מספק 5.58 גרם (גרם) של סיבים, מה שהופך אותו למקור טוב לחומר התזונתי. סיבים חשובים למערכת החיסון וזאת משום שהסיבים מעודדים חיידקים טובים לפרוח. ככל שאתם לוקחים יותר סיבים, אתם הולכים להגדיל את אוכלוסיית תאי החיסון. כמו כן, מזונות סיביים, כולל אגסים, יכולים לעזור באופן עצמאי בתמיכה במשקל בריא, כפי שמצא ניסוי מבוקר אקראי שפורסם לפני כמה שנים. סיבים מעודדים שובע, מה שיכול למנוע אכילת יתר. לסיבוב חורף על אגסים, אנחנו מציעים לבשל מתכון חם עם תבלינים כמו למשל – קינמון.

האם צלחת פירות חורף שמכילה אננס מועילה למיגור של מחלות?

מן הסתם, צלחת פירות חורף שמכילה אננס מועילה למיגור מחלות – אננס, כמו פירות הדר, הוא מקור נהדר לוויטמין C עם 78.9 מיליגרם (מ"ג) בכוס אחת. לפרי הטרופי יש גם הטבות בריאותיות אחרות, כולל פעילות אנטי דלקתית ונוגדת חמצון נלחמת במחלות ויתרונות למערכת העצבים והעיכול.

האם צלחת פירות חורף שיש בה חמוציות מסוגלת להגן על הלב שלכם, או לחלופין אפרסמון שמחזק את המערכת החיסונית שלכם?

אין כל ספק כי צלחת פירות חורף שיש בה חמוציות מסוגלת להגן על הלב שלכם, או  לחלופין אפרסמון אשר מחזק את המערכת החיסונית שלכם – עיקר ארוחת החג הוא לא רק חגיגי; זה גם מזין. סקירה מצאה שחמוציות יכולות לסייע בהורדת רמות הכולסטרול, כמו גם את הסיכון לפתח מחלת עורקים כליליים. והם מקור טוב לוויטמין C, עם ארבעה עשר מ"ג בכוס אחת של חמוציות שלמות גולמיות. פיזור של חמוציות הוא דרך נפלאה להגביר את צריכת הפירות שלכם . פרי אסייתי זה הוא מקור טוב לוויטמין A, עם 138 מיקרוגרם (מק"ג) בפרי אחד . ויטמין A יכול לשפר את התפקוד החיסוני ולסייע בהגנה על הגוף מפני מחלות זיהומיות.

אולי תרצו להוסיף להזמנה פלטת פירות?לחצו כאן לפרטים

חייגו עכשיו להזמנה מהיום להיום!

:אנחנו מספקים גם

 

תפריט נגישות

X