פלטת פירות חורף

פלטת פירות חורף מרהיבה

 

פלטת פירות חורף הטובה ביותר שתעזור לכם לשמור על בריאותכם ממש מומלצת. אולי לא תמצאו את עצמכם אינסטינקטיבית מושיטים יד לפירות בתקופה זאת של השנה, אך פלטת פירות חורף יכולה לחזק את המערכת החיסונית שלכם ולתמוך במשקל בריא.

האם צריכה של פלטת פירות חורף הכרחית בעונת החורף?

כשהחורף מגיע, אתם עשויים למצוא את עצמכם נמשכים לכיוון של דלעת החורף וירקות דשנים אחרים. אבל אל תשכחו את פלטת פירות חורף. עדיין בחורף יש לכם מנעד נרחב של פירות זמין עבורכם, במיוחד, החורף הוא פריים טיים עבור פירות הדר וחשוב לפנות להם מקום בתזונה שלכם מכיוון שהחומרים התזונתיים בפירות אלה תומכים במערכת החיסון ובבריאות שלכם הכללית, שלא לדבר על משקל בריא. בכל הקשור לחסינות, ויטמין C הוא חומר תזונתי כוכב למלחמה בהצטננות ומחלות חורף – ופירות הדר מלאים בו. ויטמין C הוא אנטי ויראלי מבוסס ראיות, מתועד היטב, נחקר היטב וחזק. על מנת להפיק את מירב היתרונות, מחקרים קודמים מציעים לבחור מזון מלא עם ויטמין C על פני תוספי ויטמין C (חומצה אסקורבית). בנוסף לכך, תקפידו לפזר את מזונות הוויטמין C שלכם לאורך היום משום שוויטמין זה מסיס במים, כלומר הגוף שלכם ישטוף החוצה כל עודף של החומר התזונתי.

האם פלטת פירות חורף עשירה בוויטמין סי?

אכן כן, פלטת פירות חורף עשירה בוויטמין סי – ויטמין C עוזר לגוף לייצר תאי דם לבנים, אותם מתארים יודעי דבר כתאים לוחמים במערכת החיסון. התאים האלה תוקפים פולשים זרים כמו וירוסים וחיידקים. ולמרות שוויטמין C לא ימנע ממכם להתקרר, זה יכול להפחית את אורך וחומרת המחלה שלכם, ויטמין C מונע הסלמה. אז זה יכול למנוע מהרחרוחים הפשוטים שלכם להתקדם למשהו רציני יותר, כמו למשל –  ברונכיטיס או דלקת ריאות. באשר לשאלה – האם ויטמין C יכול לעזור למנוע או לטפל בנגיף הקורונה עדיין נחקרת, אבל מאמר שפורסם בדצמבר לפני שנתיים ציין שהוא עשוי לעזור להפחית את שיעור התמותה ולהאיץ את ההתאוששות של אנשים נגוע בנגיף הקורונה החדש .

אולי תרצו להוסיף להזמנה פירות ליום הולדת?לחצו כאן לפרטים

חייגו עכשיו להזמנה מהיום להיום!

:אנחנו מספקים גם

 

תפריט נגישות

X